Ogłoszenie nr 9755 - 2017 z dnia 2017-01-18 r. Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - *Zamieszczanie ogłoszenia:* obowiązkowe. *Ogłoszenie dotyczy:* zamówienia publicznego *Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej * nie *Nazwa projektu lub programu* *Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:* tak Numer ogłoszenia: 345106 *Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:* tak Numer ogłoszenia: 350948 _SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY_ *Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego* nie *Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania * nie *Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających * nie *Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej * nie *W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::* *Informacje dodatkowe:* *I. 1) NAZWA I ADRES: *Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 189600000, ul. ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253, faks 81 4456730, e-mail zamowienia@up.lublin.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.up.lublin.pl/szp/ *I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:* Inny: Uczelnia Publiczna *I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA /(jeżeli dotyczy)/: * Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): _SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA _ *II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: * Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części. *Numer referencyjny /(jeżeli dotyczy)/: * AZP/PN/43/2016 *II.2) Rodzaj zamówienia:* Dostawy *II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia /(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )/ a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: * Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: Część 1 – dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1, 1A do SIWZ, Część 2 – dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Fizjologii Zwierząt, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2, 2A do SIWZ Część 3 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3, 3A do SIWZ, Część 4 – dostawa pakietu oprogra¬mo¬wania Statistica Rozszerzony Pakiet Akademicki (z licencją akademicką Site License dla wszystkich pracowników, pracowni studenckich i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie) + Zestaw Medyczny (z licencją akademicką Site License dla pracowników i studentów Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie) lub oprogramowanie równoważne, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4, 4A do SIWZ, *II.4) Informacja o częściach zamówienia:* *Zamówienie podzielone jest na części:* Tak II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5 Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232110-8, 30230000-0, 30216110-0, 48460000-0 _SEKCJA III: PROCEDURA _ *III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA * Przetarg nieograniczony *III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów * *III.3) Informacje dodatkowe: * _SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA _ *CZĘŚĆ NR: *1 *NAZWA: *Część 1 – dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1, 1A do SIWZ, Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: *IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: *13/01/2017 *IV.2 Całkowita wartość zamówienia * *Wartość bez VAT*131845.00 *Waluta*PLN *IV.3) INFORMACJE O OFERTACH * *Liczba otrzymanych ofert*3 w tym *Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: *3 *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: * *liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: * *IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: *2 *IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA * Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie ADESCO sp. z o.o., , , ul. L. Herc 28, 20-328, Lublin, kraj/woj. lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: *IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM * *Cena wybranej oferty/wartość umowy *159609.72 *Oferta z najniższą ceną/kosztem *125317,70 > *Oferta z najwyższą ceną/kosztem *159609.72 *Waluta: *PLN *IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa * *Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom * *Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: * *IV.8) Informacje dodatkowe: * *CZĘŚĆ NR: *2 *NAZWA: *Część 2 – dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Fizjologii Zwierząt, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2, 2A do SIWZ Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: *IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: *11/01/2017 *IV.2 Całkowita wartość zamówienia * *Wartość bez VAT*35000.00 *Waluta*PLN *IV.3) INFORMACJE O OFERTACH * *Liczba otrzymanych ofert*1 w tym *Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: * *liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: * *IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: * *IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA * Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Adesco sp. z o.o. , , ul. L. Herc 28,, 20-328 , Lublin, kraj/woj. lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: *IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM * *Cena wybranej oferty/wartość umowy *4674.00 *Oferta z najniższą ceną/kosztem *4674.00 > *Oferta z najwyższą ceną/kosztem *4674.00 *Waluta: *PLN *IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa * *Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom * *Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: * *IV.8) Informacje dodatkowe: * *CZĘŚĆ NR: *3 *NAZWA: *Część 3 – dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3, 3A do SIWZ, Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: *IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: *11/01/2017 *IV.2 Całkowita wartość zamówienia * *Wartość bez VAT*2599.00 *Waluta*PLN *IV.3) INFORMACJE O OFERTACH * *Liczba otrzymanych ofert*2 w tym *Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: * *liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: * *IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: * *IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA * Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Pomarex Andrzej Pomarański , , ul. Nadbystrzycka 11, , 20-618, Lublin, kraj/woj. lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: *IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM * *Cena wybranej oferty/wartość umowy *3164.79 *Oferta z najniższą ceną/kosztem *3164.79 > *Oferta z najwyższą ceną/kosztem *3936.00 *Waluta: *PLN *IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa * *Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom * *Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: * *IV.8) Informacje dodatkowe: * *CZĘŚĆ NR: *4 *NAZWA: *Część 4 – dostawa pakietu oprogra¬mo¬wania Statistica Rozszerzony Pakiet Akademicki (z licencją akademicką Site License dla wszystkich pracowników, pracowni studenckich i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie) + Zestaw Medyczny (z licencją akademicką Site License dla pracowników i studentów Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie) lub oprogramowanie równoważne, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4, 4A do SIWZ, Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: *IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: *13/12/2016 *IV.2 Całkowita wartość zamówienia * *Wartość bez VAT*121951.20 *Waluta*PLN *IV.3) INFORMACJE O OFERTACH * *Liczba otrzymanych ofert*1 w tym *Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: * *Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: * *liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: * *IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: * *IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA * Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie StatSoft Polska sp. z o.o. , , ul. Kraszewskiego 36, , 30-110, Kraków, kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: *IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM * *Cena wybranej oferty/wartość umowy *149999,98 *Oferta z najniższą ceną/kosztem *149999,98 > *Oferta z najwyższą ceną/kosztem *149999,98 *Waluta: *PLN *IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa * *Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom * *Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: * *IV.8) Informacje dodatkowe: * __ _*IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ *_ _*IV.9.1) Podstawa prawna* Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. *IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu * Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. _ _ _ _ _ Zwiększ rozmiar czcionki <#> Ustaw domyślny rozmiar czcionki <#> Zmniejsz rozmiar czcionki <#>