[ MENU DODATKOWE ]


Aktualności

22.12.2016

 

Logistyka należy do najdynamiczniej rozwijających się  sfer działalności gospodarczej w Polsce, a większość nowopowstających miejsc pracy w gospodarce narodowej związana jest z funkcjonującymi oraz nowo powstającymi podmiotami gospodarczymi zajmującymi się obrotem handlowym oraz realizacją procesów logistycznych i marketingowych. Specjalność logistyka i marketing produktów prowadzona na kierunku towaroznawstwo, II stopień, oferuje studentom możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności cenionych przez pracodawców, dzięki przygotowaniu ich do pełnienia ról zawodowych związanych z działalnością logistyczną i marketingową w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych, logistycznych i handlowych w większości sektorów gospodarki narodowej.

 

Absolwent specjalności logistyka i marketing produktów posiada teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu towaroznawstwa, logistyki i marketingu produktów.  Potrafi w sposób aktywny i kreatywny uczestniczyć w kształtowaniu i realizacji procesów logistycznych oraz marketingowych, obejmujących cały cykl życia produktu, począwszy od etapu jego projektowania, poprzez etapy wytworzenia, dystrybucji i handlu, aż do etapu utylizacji zużytych produktów.

 

Jest przygotowany do podjęcia zatrudnienia na stanowisku: specjalisty ds. zarządzania logistyką (w działach zakupu i zaopatrzenia, obsługi klienta, gospodarki magazynowej, zarządzania zapasami, transportem i spedycją, logistyką zwrotną i międzynarodową oraz systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie logistyką) oraz strategiami marketingowymi związanymi z zarządzaniem produktem i asortymentem, polityką cenową i akcjami promocyjnymi, prowadzeniem badań marketingowych oraz budowaniem relacji z klientem. 

 

[ więcej o kierunku towaroznawstwo ]

 

 


« wstecz



Wszystkie prawa zastrzeżone  ©   Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie